Hallo allemaal

Welkom als LID van "Overpelt LEGO Builders Club". Stel je hier even voor aan elkaar en zo weten we ook waar uw interesse ligt in het grote LEGO Universum. Groeten het OLBC bestuur.

Hallo allemaal

Berichtdoor Jurgen » ma 25 jan 2016, 00:29

Hallo iedereen hier,

Ik ben Jurgen, 36jaar uit Zonhoven. Ik ben altijd al geinteresseerd geweest in lego maar sinds 2014 heb ik er een hobby van gemaakt. Ik hou van zelfontworpen creaties (MOC's).vooral de thema's City, Castle en Star Wars spreken mij aan.

Op dit moment ben ik bezig met mijn Millenium Falcon project;
Hij is ongeveer 100cm x 75cm en volledig eigen creatie. Er zijn LED's ingebouwd en de "ophaalbrug" is bedienbaar met een motortje. Hij is nog niet helemaal klaar, de cockpit en onderkant moeten nog worden afgewerkt.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Jurgen

Re: Hallo allemaal

Berichtdoor Masterjedilex » ma 25 jan 2016, 01:18

Hallo Jurgen,

Welkom op de FORUM van OLBC.
Dat is een mooi exemplaar wat ik op de foto's zie. Ik ben zelf ook een groot Star Wars fan en zie veel details op het schip ;)
Volgens mij ben je nog geen lid van OLBC of vergis ik me daar in?

Als je meer info wil mail gerust naar info@olbc.be

Groetjes Alex
The force will be with you always!
Masterjedilex

Berichtdoor Jurgen » ma 25 jan 2016, 12:02

Hey Alex,

Ik ben nog geen lid maar zou het wel willen worden. Dit lijkt me een goeie weg om gelijkgezinden te vinden, feedback te krijgen, tips & tricks uitwisselen en misschien zelfs mensen vinden om samen grote projecten mee te doen.
Jurgen

Berichtdoor Masterjedilex » ma 25 jan 2016, 14:27

Hallo Jurgen,

Dat is de goede ingesteldheid om hier lid te worden ;) Samenwerken en van elkaar leren om mooie MOC's en projecten te verwezenlijken.

Neem een kijkje op de website www.olbc.be en dan bij lid worden welke gegevens ik nodig heb. Het lidgeld overschrijven en dan brengen we uw lidkaart in orde :)

Als je dan nog vragen hebt kan je ze me ook altijd via mail stellen alex.rens@olbc.be
The force will be with you always!
Masterjedilex

Berichtdoor CANALU2008 » zo 07 feb 2016, 14:48

Dag Jurgen,

Zalig om eigen creators te mogen verwelkomen in onze levendige club met bouwers en babbelaars.
Van harte welkom en hopend u zo snel mogelijk eens te mogen ontmoeten.

Groeten Luc
CANALU2008

Berichtdoor Marco » zo 07 feb 2016, 20:24

Prachtige MF! Hoe lang ben je ermee bezig geweest?
Marco

Berichtdoor technic1 » zo 07 feb 2016, 20:41

Dag Jurgen ,

Welkom bij OLBC,tof om een dorpsgenoot tegen te komen met dezelfde hobby,ben zelf ook afkomstig van Zonhoven .

Enkele jaren geleden heb ik er mij ook eens aan gewaagd om deze set te bouwen de orginele versie van Lego, een uitdaging op zich.

Verder ben ik niet zozeer met Star Wars bezig maar een moc als deze is zeker de moeite ,altijd mooi als mensen er hun eigen creatie van maken .

Groeten Jan.
technic1

Keer terug naar Leden van ons OLBC forum kunnen zich hier voorstellen.