effe voorstellen

Welkom als LID van "Overpelt LEGO Builders Club". Stel je hier even voor aan elkaar en zo weten we ook waar uw interesse ligt in het grote LEGO Universum. Groeten het OLBC bestuur.

effe voorstellen

Berichtdoor tiaan25 » zo 21 feb 2016, 00:27

hoi, allemaal , hier is tiaan25 , ook wel bekend als Kris Reekmans .Ik wou me bij deze voorstellen op deze forum pagina's .Ik ben een man , ben geboren in 1963 en ik leef sindsdien in Stevoort , deelgemeente van Hasselt . Als kleuter heb ik al met Lego gespeeld en ben daarmee doorgegaan, zoals de meesten , tot men 16de .Dan was het van " belachelijk, speel jij nog met Lego ? Je bent nog een kind ! " . :( En dus stopte ik zoals de meesten in die tijd . Daarna zijn er nog korte periodes geweest dat ik die Lego collectie weer eens bovenhaalde of een nieuwe set kocht , zoals begin en midden jaren negentig . Maar ik heb nooit iets weggedaan ! Ik vond en kocht ook het Ultieme Legoboek in 1996 of zo . :D Prachtig boek , veel van geleerd . In 2002 kwam ik dan voor het eerst op internet terecht en aldaar ging een enorme wereld van Lego open :o . Doch het zoeken naar die dingen die mij specifiek interesseerden duurde jaren en jaren . Enerzijds probeerde ik zo te bouwen dat het niet meer herkenbaar was dat een model uit speelgoedblokjes bestond .( ik heb ook een twintig-jarige historie in de plastic-static-modelbouw en de vaardigheden die ik daar geleerd heb komen me nu ook van pas bij Lego ) . Men Lego Black Cat truck is daar een voorbeeld van . Daarna raakte ik o.m. door dat Lego boek en de Liberty en Minifig skulptuur modellen gefascineerd door het bouwen van skulpturen in Lego . :!: Ondertussen bezocht ik wel eens een Lego tentoonstelling . In 2014 slaagde ik erin om meer dan 200.000 :!: tweedehands Lego blokjes te kopen voor een zacht prijsje in o.m. Wales en Duitsland . Ik heb toen ongeveer een jaar lang moeten sorteren . ;) Maar dat was leuk want er zaten onverwacht veel kleine wondertjes bij zoals treinmotoren, boten, spoorstaven, transformatoren , elek. kabels , etc... . :o Ik wil daarvan best wel wat ruilen want er is toch heel wat bij wat ik nooit nodig zal hebben . Ik wil liever niet kopen en verkopen, ok ? Ik ben een Lego bouwer, en geen handelaar ! Ik wens vooral men oude Technic en Bionicle onderdelen te ruilen voor dingen die ik nodig heb , zoals gewone basis blokjes voor men skulpturen en zo . Ik ben ondertussen ook ge-interesseert geraakt in treintjes en Lego city zoals de Exclusieve modulaire gebouwen . Ik ben ook erg dankbaar naar het OLBC bestuur toe :D omdat ze mij uitgenodigd hebben om voor het eerst in men leven Lego skulpturen tentoon te stellen in Overpelt 2015 . Er is toen opnieuw een wereld opengegaan en ik hoop aldus, als men gezondheid dat toelaat , :( om nog veel met jullie samen te kunnen en mogen werken . Zo , hier sluit ik voorlopig af . Met vriendelijke groeten , tiaan25
Laatst bijgewerkt door tiaan25 op za 16 apr 2016, 20:59, in totaal 1 keer bewerkt.
tiaan25

Re: effe voorstellen

Berichtdoor CANALU2008 » do 25 feb 2016, 19:08

Beste Kris, zoals iedereen hopen wij ook het beste van onszelf te geven naar creaties en MOCS. :idea:
Ikzelf heb ook een voorkeur naar ruilen doch is dit niet altijd mogelijk. :?
Niettegenstaande veel plezier in de club toegewenst. :P

Groeten Luc
CANALU2008

Keer terug naar Leden van ons OLBC forum kunnen zich hier voorstellen.