groetjes uit het noorden

Welkom als LID van "Overpelt LEGO Builders Club". Stel je hier even voor aan elkaar en zo weten we ook waar uw interesse ligt in het grote LEGO Universum. Groeten het OLBC bestuur.

groetjes uit het noorden

Berichtdoor eti » za 04 okt 2014, 15:54

Dag mensen, sommigen zullen mij misschien al enigszins kennen. Ik ben weleens op een Belgisch evenement geweest, maar in Overpelt alleen jaren geleden een keer als bezoeker.

Ik ben Erik uit Nederland, bijnaam Eti.

Ik heb een op kinderen gericht bordspel van Lego gemaakt, verder probeer ik meestal MOC's te maken waar het publiek iets mee doen kan. Iets laten bewegen (hoewel ik technisch niet zo onderlegd ben) of een raadspel o.i.d.

Ik ben hier terechtgekomen omdat ik afgelopen maart gecontacteerd werd door Peter Meijlaers over mijn bordspel. Maar daar heb ik daarna niet veel meer van gehoord, en zelf heb ik er ook niet meer aan gedacht...

Maar goed, ik hoor inmiddels dat Kicks and Bricks al vol is... het is voor mij nogal een reis, dus alleen als bezoeker denk ik niet dat ik het ga doen. Wellicht een volgende keer!
eti

Re: groetjes uit het noorden

Berichtdoor Masterjedilex » za 04 okt 2014, 21:17

Hallo Erik,

Toch fijn dat je contact met ons zoekt. Welkom op onze forum en misschien kom ik je wel eens ergens tegen zoals LEGO world? Daar kom ik een bezoekje brengen en nog anderen van onze club. :D
We zijn met Kicks and Bricks al verhuisd naar een grotere zaal maar ook die staat al weer vol. Moest er nog iets veranderen laat ik het je zeker weten.

Groetjes Alex Rens Voorzitter OLBC
The force will be with you always!
Masterjedilex

Berichtdoor Masterjedilex » zo 25 jan 2015, 01:17

Hallo Erik, is het mogelijk dat je hier een foto van jezelf plaatst zodat onze leden een gezicht kunnen plakken met wie ze communiceren.

Alvast bedankt,

Alex
The force will be with you always!
Masterjedilex

Berichtdoor eliannbrikat » di 27 jan 2015, 00:20

Hallo Erik ,
fijn om je mogen te ontmoeten op onze forum .
MOC's voor het publiek maken is kei leuk . Ik heb op een expositie eens gezien dat iemand kleine MOC's had gemaakt , bv een zee met een klein eilandje waar een fles
aanspoelt , men moest dan raden welke muziekgroep en titel . Dan kon je een klepje omhoog buigen en kon je het antwoord lezen (The Police -Message in a bottle).
Dat was zeer leuk als publiek om te doen , was jij misschien de realisator van dit ?
Bedankt voor je voorstelling en misschien tot een van de volgende evenementen !
Groetjes,
Rudi ;)
eliannbrikat

Keer terug naar Leden van ons OLBC forum kunnen zich hier voorstellen.