legoboy

Welkom als LID van "Overpelt LEGO Builders Club". Stel je hier even voor aan elkaar en zo weten we ook waar uw interesse ligt in het grote LEGO Universum. Groeten het OLBC bestuur.

legoboy

Berichtdoor ac2vbm3d » zo 23 nov 2014, 21:00

hallo beste legolliefhebbers ;)
mijn naam is de maere jean-claude ,44 jaar en woonachtig in hamme...direct het verst wonende lid tot hiertoe denk ik
ik ben bij olbc gekomen sinds vorig jaar en vind het een erg fijne club met allemaal fijne mensen en waar plaats is om van elkaar te leren en elkaar te respecteren in wat we doen en wie we zijn! geen plaats voor grootdoenderij en afwijzendheid
na al een aantal stadia van lego te hebben doorlopen en te experimenteren heb ik gekozen voor exclusive met een voorkeur van modulaire huizen
tijdens het jaar probeer ik enkele keren over en t weer te komen naar overpelt...bv met nieuwjaar en evenementen...en als het mogelijk ook tijdens een van de bijeenkomsten
ik vond kicks en bricks zeer mooi gedaan en proficiat aan al die mensen en voorzitter alex rens voor deze organisatie op poten te zetten

bij deze wens ik iedereen nog veel legoplezier en jullie kunnen me ook bereiken via facebook !!

vriendelijke groetjes
jean-claude
Bijlagen
DSC00078.JPG
Laatst bijgewerkt door ac2vbm3d op zo 14 dec 2014, 19:29, in totaal 1 keer bewerkt.
ac2vbm3d

Re: legoboy

Berichtdoor Masterjedilex » ma 24 nov 2014, 02:09

Welkom Jean Claude. We gaan er een toffe, gezellige boel van maken ;)
The force will be with you always!
Masterjedilex

Berichtdoor eliannbrikat » ma 24 nov 2014, 14:32

Hallo Jean Claude ,
Fijn om te horen dat we een leuke club zijn !
Elkaar respecteren in wat we doen en wie we zijn , van jong tot oud , staat hoog in ons vaandel .
We willen een grote familie zijn met een gemeenschappelijk hobby LEGO .
Bedankt voor je reactie en hopelijk kunnen we mekaar begroeten op een van de volgende bijeenkomsten .
Groetjes,
Rudi. :)
eliannbrikat

Berichtdoor Jimmy Steele » ma 24 nov 2014, 16:09

Welkom bij de club :-)

Uw zoekertje had ik reeds op 2dehands gezien, maar de meeste van deze sets heb ik reeds.

grts John
Jimmy Steele

Keer terug naar Leden van ons OLBC forum kunnen zich hier voorstellen.